loading...

آموزشي

تحصيلي و خانواده

بازدید : 194
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي 99

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

در مقطع كارداني به كارشناسي قسمت اعظم رشته ها به صورت بدون كنكور و فقط تعدادي از رشته ها با كنكور ارائه مي شود و داوطلبان واجد شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي براي ثبت نام و شركت در رشته مورد علاقه خود مي بايست در كنكور شركت نمايد. زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ در ارديبهشت ماه مي باشد و به دليل نزديك شدن به زمان ثبت نام اين مطلب را آماده كرده ايم و در آن به مواردي از جمله زمان دقيق ثبت نام، شرايط و دفترچه ثبت نام پرداخحته ايم.

"ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي به صورت همزمان و در اريبهشت ماه انجام مي گيرد"

زمان و نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

بر اساس اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور، ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ از تاريخ ۱۴ ارديبهشت ماه آغاز مي شود و داوطلبان تا تاريخ ۲۰ ارديبهشت ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور براي ثبت نام خود اقدام نمايند.

داوطلبان در زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي مي بايست انتخاب رشته خود را نيز انجام دهند كه هر داوطلب مجاز است نسبت به انتخاب حداكثر ۵۰ كد رشته محل اقدام نمايد و رشته هاي ارائه شده نيز در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كارداني به كارشناسي ۹۹ درج شده است براي اطلاع از جزئيات بيشتر نحوه انتخاب رشته كارداني به كارشناسي بر روي لينك كليك كنيد.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: زمان ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي 99
فرم پيش نويس ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي

(براي دانلود فرم بر روي لينك كليك كنيد)

شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

چنانچه در هر مرحله از ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي و يا اشتغال به تحصيل مشخص گردد كه داوطلب داراي يكي از شرايط مندرج در اين دفترچه راهنما نبوده است، بلافاصله از ثبت نام و شركت در آزمون و يا ادامه تحصيل وي جلوگيري به عمل آمده و مطابق ضوابط با وي رفتار خواهد شد.

شرايط عمومي

  • اعتقاد به اسلام يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
  • التزام به احكام عملي اسلام
  • انجام واجبات و پرهيز از محرمات
  • عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران.
  • نداشتن سابقه عضويت در ساواك ، فراماسونري و اعقاب آن
  • عدم احراز فساد اخالقي.
  • عدم اشتهار به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال
  • برخورداري از توانايي جسمي متناسب با رشته انتخابي.
  • عدم اعتياد به مواد مخدر

شرايط اختصاصي

  • دارا بودن مدرك كارداني مورد تاييد وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي
  • دانشجويان شاغل به تحصيل در دوره كارداني به شرط اخذ مدرك كارداني تا تاريخ ۹۹/۰۶/۳۱ براي انتخاب رشته هاي تحصيلي نيمسال اول و دوم يا در صورت فارغ التحصيلي تا تاريخ ۹۹/۱۱/۳۰ منحصرا براي انتخاب رشته هاي تحصيلي نيمسال دوم مجاز به ثبت نام و شركت در آزمون مي باشند.
  • پذيرفته شدگان گروه آموزشي پزشكي پس از فارغ التحصيل شدن بايد برابر طول مدت تحصيل ، تعهد خدمت به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي بسپارند
  • دانشجويان مرد سال آخر مقطع كارداني مي توانند از معافيت تحصيلي خدمت نظام وظيفه براي شركت در آزمون استفاده نمايند.
  • شرط شركت در دوره هاي كارشناسي ناپيوسته داشتن مدرك كارداني مي باشد ، بنابراين دارندگان مدارك تحصيلي بالاتر از كارداني پيوسته و ناپيوسته مجاز به ثبت نام و شركت در اين آزمون نمي باشند.
  • پذيرفته شدگان رشته هاي تحصيلي دوره روزانه در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال ۹۸ در صورت ثبت نام و شركت در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال ۹۹ منحصرا مجاز به انتخاب رشته در دوره هاي غيرروزانه مي باشند و فقط در اين دوره ها گزينش خواهند شد. اين داوطلبان در صورتي مي توانند در آزمون كارداني به كارشناسي شركت نمايند كه نسبت به انصراف قطعي از تحصيل اقدام نمايند. بديهي است در صورت عدم انصراف قطعي از تحصيل متخلف محسوب شده و اگر حدنصاب قبولي آزمون را نيز كسب نمايند مجاز به ثبت نام و ادامه تحصيل در رشته قبولي جديد خود نمي باشند.
  • پذيرفته شدگان موسسات آموزش عالي غيردولتي – غيرانتفاعي ، دوره هاي نوبت دوم ، شبانه و همچنين پذيرفته شدگان دانشگاه آزاد در آزمون سال ۹۸ مي توانند در اين آزمون ثبت نام و شركت نمايند.

دفترچه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

از جمله اطلاعاتي كه در دفترچه راهنماي ثبت نام موجود است و داوطلبان بايد از آن اطلاع يابند عبارت است از : شرايط عمومي و اختصاصي ثبت نام ، شرايط مربوط به وضعيت سربازي داوطلبان آقا ، ظرفيت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي براي هر يك از رشته ها ، ضوابط مربوط به سهميه رزمندگان و ايثارگران و …همچنين در خصوص زمان برگزاري آزمون كارداني به كارشناسي براي رشته هاي با كنكور نيز توضيحاتي ارائه شده است.

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كارداني به كارشناسي

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كارداني به كارشناسي ۹۸

(براي دانلود دفترچه ، بر روي لينك كليك كنيد)

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كارداني به كارشناسي ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه لينك فوق فعال مي شود)

در سال گذشته تعدادي از دانشگاه ها ظرفيت پذيرش رشته هاي تحصيلي خود را تغيير دادند كه سازمان سنجش اين تغييرات را در قالب دو دفترچه اصلاحيه منتشر كرد ممكن است در سال جاري نيز شاهد اعمال تغييراتي از حمله حذف يا اضافعه كردن رشته جديد باشيم كه به محض انتشار در اين مطلب قرار داده خواهد شد.

اصلاحيه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كارداني به كارشناسي ۹۹

دفترچه اصلاحات آزمون دوره هاي كارداني به كارشناسي ۹۸

(براي دانلود دفترچه اصلاحيه ، بر روي لينك كليك كنيد)

دفترچه اصلاحات دوم آزمون دوره هاي كارداني به كارشناسي ۹۸

(براي دانلود دفترچه اصلاحيه ، بر روي لينك كليك كنيد)

دفترچه اصلاحات آزمون دوره هاي كارداني به كارشناسي ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه لينك فوق فعال مي شود)

مطالب پينشهادي براي مطالعه

ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي
اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي
نحوه برگزاري آزمون كارداني به كارشناسي
زمان برگزاري كنكور كارداني به كارشناسي
كارت ورود به جلسه كارداني به كارشناسي
تكميل ظرفيت كنكور كارداني به كارشناسي

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد …

منبع:ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

مهلت ثبت نام آزمون كارداني به كارشناسي - ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي - راهنماي انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد - اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - اعلام نتايج دوره كارداني به كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي نيمسال دوم 98 - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي - ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي - زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي - نحوه برگزاري آزمون كارداني به كارشناسي - زمان برگزاري كنكور كارداني به كارشناسي - زمان ويرايش ثبت نام كارداني به كارشناسي - كارت ورود به جلسه كارداني به كارشناسي - ثبت نام كارداني به كارشناسي - اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - راهنماي انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد - ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي - ليست رشته هاي بدون آزمون كارداني به كارشناسي - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي - ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ - اعتراض به نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - زمان اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني ناپيوسته دانشگاه آزاد - تكميل ظرفيت كنكور كارداني به كارشناسي-زمان انتخاب رشته كارداني به كارشناسي-ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-نحوه انتخاب رشته كارداني به كارشناسي -دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-- شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ - ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-سايت ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي - شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي-مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-ليست رشته هاي كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-دفترچه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-دفترچه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-دفترچه ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي- ليست رشته هاي كنكور كارداني به كارشناسي- زمان ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- مدارك ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- ويرايش اطلاعات ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي- نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي- هزينه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- مدارك ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 29

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 96
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 525
  • بازدید کلی : 112565
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه