loading...

آموزشي

تحصيلي و خانواده

بازدید : 293
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

درمان همجنس گرايي و هم جنس بازي در مردان

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"درمان همجنس گرايي و هم جنس بازي در مردان"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

نياز به محبت ورزيدن به ديگران و مورد محبت ديگران واقع شدن دقيقا يك نياز عاطفي است. اين نياز در طي مراحل مختلف رشد و در مراحل گوناگون زندگي شكل‌هاي مختلفي پيدا مي‌كند و در هر دوره‌اي به گونه‌اي متناسب با آن زمان بايد ارضا شود. اگر اين نيازها از همان اول به طور صحيح و به موقع تامين شود نوزاد ، كودك و نوجوان وابستگي ايمن پيدا مي‌كند و الا وابستگي ناايمن و مرضي در او شكل مي‌گيرد.

يعني در عين حال كه به ديگران وابسته است ولي احساس امنيت كافي نيز نمي‌كند و مستعد انواع اختلالات رواني مانند بيماري‌هاي اضطرابي ، افسردگي و… مي‌شود و دير يا زود به دامن يكي از اين بيماري‌هاي رواني همچون همجنس گرايي فرو مي‌غلتند. همجنس گرايي مردانه به گرايش‌هاي عاطفي ، رواني و جنسي مردان نسبت به يكديگر گفته مي‌شود كه در زبان انگليسي اصطلاحا به ان گي گفته مي‌شود. پس چنانچه علاقه مند به موضوع “درمان همجنس گرايي و هم جنس بازي در مردان” هستيد ، مي توانيد اين مقاله را براي كسب اطلاعات بيشتر تا انتها مطالعه نماييد.

همجنس بازي چيست ؟

همجنس بازي ؛ انحراف جنسي ناشي از شرايط اجتماعي ، فرهنگي و تربيتي است كه در فردي كه فطرتا همجنس گرا نيست ظهور مي كند. مثلا در شرايط فشار و سختگيري پيرامون مسائل جزئي جنسيتي افرادي به ناچار و به علت دسترسي بهتر به همجنسان خود ؛ براي ارضا غرايض جنسي به همجنس بازي روي مي آورند. در اين حالت اگر اين شرايط ادامه پيدا كند ؛ فرد به اين شرايط عادت كرده و فطرت اصولي جنسي اش كه همانا تمايل به جنس مخالف است به مرور تضعيف مي شود و به غلط تصور مي شود كه اين فرد همجنس گراست.

همين طور در شرايط بي بند و باري جنسي ؛ همجنس بازي بسيار مشاهده شده است. فرد در اين شرايط به دليل غوطه ور شدن در مسائل جنسي ؛ دچار يك تنوع طلبي بيمار گونه مي شود و به انحرافات جنسي دچار مي شود. انحرافات جنسي مازوخيستم ؛ آزار طلبي و همجنس بازي شايع ترين نمونه هاي انحرافات در شرايط بي بند و باري جنسي هستند. در واقع با توجه به پژوهش هاي انجام شده ، حداقل ۲۵ درصد مردان همجنس باز هستند.

تفاوت همجنس گرايي و همجنس بازي

در اين زمينه با دو لغت و دو تعريف كاملا مجزا روبرو هستيم كه گاهي به غلط مترادف هم تلقي مي شوند. همجنس گرايي به يك گرايش و كشش فطري اشاره دارد كه مي بايست لزوما در نهاد فرد قرار داشته باشد. اما همجنس بازي به يك تفنن جنسي و يك روش ارضا نيازهاي عاطفي و جنسي اشاره مي كند.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: روش هاي خودارضايي

اگر تمايل فطري ؛ عاطفي و جنسي به جنس مخالف را حالت ايده آل و معمول فرض كنيم و بپذيريم كه كشش و جاذبه به جنس مخالف درست همانند داشتن دو دست و دو پا و يك بيني نشانه سلامت جنسي و ژنتيكي انسان محسوب مي شود ؛ مي توانيم همجنس گرايي را يك حالت فطري و ژنتيكي خاص بناميم.

علل ابتلا به همجنس گرايي

در مورد علل روي آوردن به هم‌جنس‌گرايي هنوز توضيحي كه مورد قبول همه‌ پزشكان و روانشناسان باشد وجود ندارد و برخي متخصصان به علل رواني اجتماعي و برخي به ديگر عوامل زيستي اشاره داشته‌اند. علل هم جنس بازي از ديدگاه رواني اجتماعي ، آشفته بودن روابط ميان والدين و فرزندان ، يادگيري‌هاي نادرست و محيط اجتماعي ناسالم مي‌باشد و به طور خلاصه مي‌توان به كنترل نداشتن بر غريزه جنسي اشاره داشت. اما آن‌چه مسلم است اين كه چنين رفتاري حتي از جانب افراد مبتلا به اين عمل نابهنجار تلقي مي‌شود و لازم است كنار گذاشته شود.

انواع همجنس گرايي

مفعول شدن با همجنس:

در اين نوع گرايش فرد علاقه دارد همجنس ، عمل جنسي را با او انجام دهد. اگر اين نوع همجنس گرايي در مرد اتفاق افتد درمان آن سخت است و اگر در زن اتفاق بيافتد درمان آن راحت تر است.

فاعل شدن با همجنس:

در اين نوع همجنس گرايي ، فرد علاقه دارد عمل جنسي را با همجنس انجام دهد. اگر اين نوع همجنس گرايي در زن اتفاق افتد درمان آن سخت است و اگر در مرد ديده شود درمان آن راحت تر است.

مفعول و فاعل شدن با همجنس:

در اين نوع همجنس گرايي ، فرد علاقه دارد در رابطه جنسي گاهي فاعل باشد و گاهي مفعول. درمان اين نوع همجنس گرايي بسيار سخت است.

هم جنس گرايي همراه با دگر جنس گرايي:

در واقع فرد علاوه بر داشتن رابطه جنسي با جنس مخالف ، با همجنس نيز رابطه جنسي دارد. اين نوع همجنس گرايي بيشتر از انواع ۱ و ۲ و ۳ درمان پذير است.

همجنس گرايي اوليه:

فرد از ابتداي بلوغ جنسي گرايش جنسي فقط به همجنس داشته است. درمان اين نوع همجنس گرايي بسيار سخت است.

همجنس گرايي ثانويه:

فرد در ابتداي بلوغ ، گرايش جنسي به جنس مخالف داشته ولي بعد از مدتي و به عللي همجنس گرا شده است. درمان اين نوع همجنس گرايي راحت است.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: تاثير موسيقي بر سلامت روان

همجنس گرايي اجباري:

در اين نوع فرد به دليل نبودن جنس مخالف و يا وجود محدوديت در ايجاد رابطه با جنس مخالف اقدام به ايجاد رابطه جنسي با همجنس مي كند و يا فردي او را مجبور به اين رابطه مي كند. درمان اين نوع همجنس گرايي راحت تر از انواع ديگر است.

راه كارهايي براي درمان همجنس گرايي

براي “درمان همجنس گرايي و هم جنس بازي در مردان” مي توانيد از راه كار هاي زير استفاده نماييد:

مراجعه به روانپزشك:

قبل از هر اقدامي بهتر است كه با مراجعه به روانپزشك و انجام برخي معاينات و آزمايشات ، از ترشح عادي و نرمال غدد درون‌ريز خود مطمئن شويد. چه بسا در اثر ترشح غيرعادي غدد درون ريز چنين تمايلاتي به وجود آمده و با تنظيم اين ترشحات و با مصرف دارو تمايلات جنسي شما نرمال شده و به سادگي درمان شويد.

بي‌توجهي به افكار مبتني به علاقه به هم‌جنس:

عدم توجه به ذهنيت‌ها و افكار مبتني بر تمايل به هم‌جنس و عدم تمايل به جنس مخالف. هيچ‌گاه به خود تلقين نكنيد كه من به جنس مخالف هيچ علاقه‌اي ندارم و نمي‌توانم اين علاقه را در خودم ايجاد كنم. چون اولا اين‌گونه نيست و شما با تلاش خود مي‌توانيد اين مشكل را برطرف سازيد ، و ثانيا ، اين تصور جلوي هر گونه تلاش اصلاحي شما براي تغيير را مي‌گيرد.

مقابله با افكار شيطاني:

گاهي اوقات شيطان براي وادار كردن آدمي به گناه از اين كانال بهره مي‌گيرد يعني مسير هر گناهي را به شكلي هموار مي‌سازد در اين‌جا نيز مسير آلوده شدن به برخي گناهان از كانال پشت كردن به جنس مخالف و ازدواج مي‌گذرد و اين نوع افكار و ذهنيت مقدمه‌ ورود به آن راه است.

پررنگ كردن رفتار مردانه:

صحنه‌هايي از زندگي كه در آن شخص هم‌جنس‌گرا نقش يك مرد ، پدر ، همسر و پسر خانواده را بر عهده دارد تصور كند و به آن بال و پر دهد و نقش خود را پر رنگ و كاملا مردانه بيان كند. لازم است اين تصويرگري را در قالب ذهن‌پروري و نوشته‌ها و رفتار روزانه و تمام حالات واقعي و خيالي و… استمرار دهيد. در يك كلام به مرد بودن خود فكر كند ، و همان‌گونه نيز عمل كند ، زندگي مردي و اجتماعي خود را تعقيب كند اگر شش ماه با اين طرز تفكر زندگي كند براي هميشه از آن افكار رهايي خواهد يافت.

اجتناب از نگاه شهوت‌آميز به پسرها:

مراقب نگاه خود باشيد و همان‌طور كه از نگاه شهوت آميز به جنس مخالف اجتناب مي‌كنيد از نگاه هوس آلود به پسرها نيز بپرهيزيد. چون از نظر شرعي ، نگاه از روي شهوت به هم‌جنس هم حرام است.

اجتناب از قرار گرفتن در موقعيت‌هاي تحريك كننده:

اجتناب از قرار گرفتن در تمام ارتباط‌ها ، مكان‌ها و موقعيت‌هايي كه باعث مي شود انديشه هم‌جنس‌گرايي تداعي شود.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: با چه كساني نبايد ازدواج كرد؟

كنترل افكار هوس آلود:

افكار خود را كنترل كنيد. سعي كنيد به افكار هوس‌آلود در مورد رابطه جنسي با هم‌جنس فكر نكنيد. هيچ‌گاه در ذهن‌تان به اين افكار بال و پر ندهيد و آن را براي خود نياراييد. براي اين كار، تلاش كنيد تنها نمانيد ، چون اين‌گونه افكار بيش‌تر در هنگام تنهايي به سراغ انسان مي‌آيد. اگر اين افكار ، به طور ناخواسته به سراغتان آمد ، آن را قطع كنيد ، از جاي خود برخيزيد و به ميان دوستان يا اهل خانواده برويد و تا زماني كه اين افكار كاملا از ذهنتان خارج نشده ، جمع دوستان يا خانواده را ترك نكنيد.

توجه به آثار و عواقب هم‌جنس‌بازي:

انسان به صورت طبيعي تمايل به جنس مخالف دارد. هرگونه كاري كه تمايل طبيعي او را منحرف سازد ، يك نوع بيماري تلقي مي‌شود. از دست دادن احساسات طبيعي بر جسم و روح انسان تاثير مي‌گذارد. چه بسا افرادي كه به اين بيماري مبتلا باشند ، گرفتار ضعف قوه جنسي و به اصطلاح سرد مزاجي شوند.

اجتناب از بيكاري و گسترش روابط اجتماعي:

نهايت تلاش خود را بكنيد كه بيكار نباشيد. براي اين كار ، براي ساعات شبانه روز خود برنامه‌ريزي كنيد. اوقات خود را با مطالعه ، گردش با دوستان ، ورزش ، و… پر كنيد. روابط اجتماعي‌تان را گسترش داده و سعي كنيد روابطتان را با دوستان و همكلاسي‌هاي خوبي كه داريد توسعه دهيد.

هيپنوتيزم درماني:

روش هاي درماني روانشناسي همچون رفتار درماني و شناخت درماني مي توانند براي درمان همجنس گرايي بسيار تاثيرگذار باشند. درمان به وسيله هيپنوتيزم به همراه انجام مشاوره هاي روانشناسي براي درمان اينگونه اختلالات و انحرافات جنسي مي تواند بسيار تاثير گذار باشد.

مشاورين برتر مركز الو مشاوره هميشه آماده پاسخگويي به سوالات شما در مورد “درمان همجنس گرايي و هم جنس بازي در مردان” مي باشند و مي توانيد از راهنمايي لازم برخوردار گرديد.

دلايل و علت همجنس گرايي
درمان همجنس گرايي زنان
بچه بازي و علائم آن
آزار خواهي جنسي

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"درمان همجنس گرايي و هم جنس بازي در مردان"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد …

منبع:درمان همجنس گرايي و هم جنس بازي در مردان

انواع اختلالات جنسي و درمان - اختلال ملال جنسي به همراه علت هايش-خودارضايي و عوارض و پيامدهاي آن- تفاوت هاي مهم زنان و مردان در رابطه جنسي - خيال پردازي جنسي چيست؟ -جذاب ترين رفتارهاي جنسي براي مردان و زنان-پرده بكارت و انواع پرده بكارت- مشاوره جنسي و زناشويي تلفني - مشاوره درمان و ترك خود ارضايي در پسران و دختران- زود انزالي و روش هاي درمان آن - انواع روابط جنسي - راهكارهايي براي افزايش توان جنسي مردان- چرا رابطه‌ي جنسي وابستگي مي‌آورد؟ -سكس مقعدي - دلايل گرايش و عوارض رابطه مقعدي - عوارض ؛ فوائد خودارضايي در زنان و دختران -***گرافي ؛ تاثيرات مثبت و منفي فيلم پورن --عوارض ؛ فوائد خودارضايي در زنان و دختران-مشاوره روابط زناشويي-سكس مقعدي – دلايل گرايش و عوارض رابطه مقعديوش هاي خودارضايي-رابطه جنسي در دوران بارداري-زودانزالي در مردان-بچه بازي و علائم آن-فوائد رابطه جنسي و راه هايي براي جذاب تر شدن رابطه زناشويي-خواب هاي جنسي مضرند؟+روياهاي جنسي و ارضا شدن در خواب-ساديسم يا آزارگري جنسي-تغييرات رابطه جنسي چند سال بعد از ازدواج-انواع زنان روسپي-تجاوز جنسي چيست؟-عوارض خودارضايي در مردان-درمان همجنس گرايي زنان-آزار خواهي جنسي-نقاط حساس بدن زنان | اين ۶ نقطه را بشناسيد-آيا خودارضايي غسل دارد؟-قرص تاخيري|بهترين قرص هاي تاخيري براي زود انزالي مردان-ارگاسم دروغين در زنان-رابطه جنسي خشن و مازوخيسم-نقاط حساس بدن زنان | اين ۶ نقطه را بشناسيد-طريقه مصرف قرص اورژانسي (ضد بارداري) زمان و نحوه خوردن-دلايل و علت همجنس گرايي- تاثير مشاوره جنسي بر روابط زناشويي- بزرگ كردن آلت تناسلي | همه چيز درباره آلت تناسلي-درمان همجنس گرايي و هم جنس بازي در مردان-۱۵ نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد-

برچسب ها همنجس گرايي. ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 29

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 43
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 309
  • بازدید کلی : 112349
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه