loading...

آموزشي

تحصيلي و خانواده

بازدید : 216
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بزرگ كردن آلت تناسلي | همه چيز درباره آلت تناسلي

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

""

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

يكي از دغدغه هاي بسياري از مردان ، توانمندي جنسيشان و در كنار آن ظاهر و طول و قطر آلت تناسليشان است! تصور غلطي در بين مردان رايج است كه هر چه اندازه آلت تناسلي بزرگ تر و ضخامت آن بيشتر باشد نشانه قدرت مردانگي بيشتر و لذت بيشتر در هنگام رابطه جنسي مي باشد. بر همين اساس بسياري از افراد و شركت هاي سودجو به ارائه داروها و دستگاه هاي بلند كننده و كلفت كننده آلت تناسلي مردان اقدام كرده و سودهاي زيادي را به جيب مي زنند.

بايد يادآور شويم كه رضايت جنسي زوجين هيچ ارتباطي به بزرگ بودن آلت تناسلي مرد ندارد و در ميان عوامل مختلف يك هدر اين زمينه تاثيرگذار است ، اندازه آلت چندان تاثير گذار نيست در اين بخش قصد داريم در مورد “بزرگ كردن آلت تناسلي| همه چيز درباره آلت تناسلي” مطالب مفيدي ربه شما تقديم كنيم پس همراه ما باشيد.

ساختار آلت تناسلي مرد چگونه است؟

اين عضو مردانه به صورت استوانه‌اي شكل مي‌باشد كه از ۳ بافت تو در تو تشكيل شده‌ است. اين بافت‌ها اسفنجي شكل هستند و در واقع مانند جك‌هاي بادي عمل مي‌كنند به اين صورت كه حاوي سلول‌هايي مي‌باشند كه در هنگام تحريك جنسي ، با ارسال پيام عصبي در بخش استوانه‌اي آلت ، تجمع عروق روي مي‌دهد و در نتيجه ، حجم زيادي از خون به فضاهاي موجود در بافت نعوظي وارد مي‌شود كه باعث بزرگ شدن و حجيم شدن آلت تناسلي خواهد شد.

به دليل اينكه ساختار آلت تناسلي از بافتي اسفنجي و غير عضله اي تشكيل شده است انجام اقدامات نرمشي و يا ورزشي به هر صورت كه باشد معمولا براي بزرگ كردن آلت تناسلي ، تاثير چنداني نخواهد داشت وليكن در ادامه توضيحاتي را درمورد “بزرگ كردن آلت تناسلي| همه چيز درباره آلت تناسلي” ارائه خواهيم داد.

ساير طبيعي آلت چه قدر بايد باشد؟

آقايان بايستي بدانيد كه اندازه اندام تناسلي چندان اهميتي ندارد و زنان به اين خاطر سمت شما جذب نمي شوند! جالب است بدانيد اكثر سايزها در حالت نعوظ بسيار به هم نزديك هستند. اندازه آلت بر مبناي زمينه هاي ژنتيكي فرد تعيين مي شود. اندازه آلت تناسلي در طي بلوغ تغيير مي كند.

رشد آلت بين سنين ۱۰ تا ۱۴ سالگي شروع مي شود ، البته اين زمان در بعضي پسربچه ها زودتر و در بعضي ديرتر است. اندازه طبيعي آلت معمولا در شرايط عادي در حدود ۷ تا ۸ سانتيمتر خواهد بود و در حالت نعوظ بين ۱۱ تا ۱۵ سانتي متر است و اين محدوده ، اندازه طبيعي محسوب مي شود.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: سوالات مشاوره ازدواج و قبل از ازدواج

خانم ها عمدتا از دو ديد به اين قضيه توجه مي كنند:

  • بعضي از خانم ها واقعا از آلت بزرگ بيزار هستند و احساس ترس و وحشت دارند و همين مساله باعث مي شود كه در روابط زناشويي لذت كافي را تجربه نكنند و گاهي نيز منجر به سرد شدن روابط خواهد شد.
  • براي بعضي ديگر از خانم ها قطر آلت مهم تر از طول آن است. به اين دليل كه قطر آلت است كه سبب كشيده شدن ديواره واژن شده و احساس لذت بيشتري براي خانم ها ايجاد مي كند.

چه اندازه‌اي براي آلت تناسلي مردان خيلي كوچك است؟

در نظر گرفتن بهترين آستانه در مورد كوچك بودن آلت تناسلي مردان ، بهتر است توسط پزشكان انجام گيرد كه تحت تاثير فاكتورهاي مختلفي گزارش مي‌شود. محققان سايز آلت تناسلي ۸۰ نفر را اندازه گرفته‌اند و اين اندازه گيري‌ها را قبل از انجام گرفتن نعوظ صورت دادند. با بررسي نتايج و مشخص شدن مقايسه‌ها به اين نتيجه رسيده‌اند:

فقط مرداني با طول آلت تناسلي كمتر از ۴ سانتيمتر در حالت معمول يا طول آلت تناسلي كمتر از ۷.۵ سانتيمتر در حالت نعوظ ، به عنوان كساني شناخته مي‌شوند كه بايد براي افزايش طول آلت تناسلي خود اقدام كنند. همين جمله كوتاه نشان مي‌دهد كه تصور بسياري از مردم در مورد طول و همچنين قطر آلت تناسلي آن ها اشتباه بوده و صرفا حساسيت‌هاي مردانه است.

انواع راه هاي بزرگ كردن آلت تناسلي

تاثير قرص ها و دارو ها:

قرص‌ ها ، مكمل‌ها و پمادهايي كه به‌ وفور در سطح اينترنت و ماهواره تبليغ مي‌شوند ، حاوي مواد مضري هستند كه از جهت ايمني و عوارض جانبي آزمايش نشده‌اند و البته موثر بودن هيچ‌كدام از اين محصولات نيز اثبات نشده‌ است. در برخي از اين تبليغات ، بر گياهي و طبيعي بودن آن تاكيد زيادي مي شود اما بهتر است بدانيد كه حتي برخي داروهاي تجويزي نيز غيرقانوني و داراي تركيباتي غير گياهي مي باشد.

بزرگ كردن آلت تناسلي با روش جراحي:

برخي جراحان مي توانند با برش يك رباط ، طول آلت تناسلي مردان را افزايش دهند. اين كار كمك مي كند آلت تناسلي بيش تر به طرف بيرون مايل شود. اما اين جراحي امكان دارد با خطرات جدي همچون ايجاد نعوظ دردناك ، عفونت يا از دست دادن آلرژي و عملكرد همراه باشد.

به علاوه هزينه آن بسيار زياد است و پژوهش ها نشان داده است كه در اين شيوه تقريبا نصف اينچ به ميزان طول آلت تناسلي اضافه مي شود كه بسيار كم تر از توقعات بيمار است. حدود ۷۰% مرداني كه از طريق روش جراحي اقدام كرده اند ، به نتايج مطلوب نرسيده و از نتيجه عمل ناراضي بوده اند.

تزريق چربي:

با استفاده از اين شيوه ، چربي بدن خود فرد را با ليپوساكشن بيرون كرده و با استفاده از سرنگ به بدنه آلت تناسلي تزريق مي كنند. در اين شيوه احيانا افزايش طول حدود ۱ اينچي در آلت تناسلي را تجربه خواهيد كرد. نتيجه آن دائمي نيست و پس از چند وقتي به ميزان نخست باز خواهيد گشت. اما اين شيوه هم با عوارضي همراه است. در يكي از موردهاي گذارش شده بيماري ۳۰ ساله پس از اين جراحي به خاطر جابجا شدن چربي از آلت تناسلي به بافت ريه بر اثر عدم توانايي تنفس از دنيا رفت!

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: انواع زنان روسپي

افزايش سايز آلت تناسلي به روش پنيمور:

روش پنيمور به عنوان يكي از معتبرترين روش هاي بزرگ كردن آلت تناسلي در دنيا مي باشد. اين روش كه بر پايه برخي تمرينات مخصوص روزانه بنا شده است ، در حقيقت بي عارضه ترين روش افزايش سايز آلت تناسلي محسوب مي شود.اگر اين تمرينات را به دقت و بدون وقفه انجام دهيد ، معمولا اثر آن بعد از سه هفته تا يك ماه شروع شده و تا ۶ ماه كامل مي شود.

درصد موفقيت اين روش تا به امروز % ٩٨ گزارش شده است. البته بروز آثار روش پنيمور به فاكتورهاي فردي نيز ارتباط دارد. به طور مثال سيگار باعث تضعيف آثار اين روش شده و برعكس ، تغذيه مناسب و مرتب انجام دادن اين تمرينات باعث تقويت اين روش خواهد شد.

ورزش و انجام تمرينات كششي:

ورزش و تمرينات كششي باعث افزايش طول آلت تناسلي مي شود. افرادي كه مي خواهند آلت تناسلي آن ها رشد طولي داشته باشد مي توانند بيشتر از تكنيك كششي استفاده نمايند. چندين نوع تكنيك در اين زمينه وجود دارد كه شما مي توانيد يكي را انتخاب كرده و آن را انجام دهيد. اين تمرينات را مي توانيد در حالت ايستاده و يا نشسته انجام دهيد. نكته مهم در مورد اين تمرينات اين است كه حتما آلت تناسلي شل باشد ، زيرا در غير اينصورت آثار تمرينات ظاهر نخواهد شد.

تمرينات رشد و گردش خون:

بعد از تمرينات كششي حتما بايد تمرينات رشد و گردش خون را انجام داد ، زيرا باعث افزايش گردش خون در آلت تناسلي شده و موجب رشد آن مي شود. روش كار به اين شكل است كه آلت تناسلي را به سمت جلو نگه داشته و با دست ديگر ضربات آرامي به آن وارد كنيد (۳۰ بار) البته بايد مراقب باشيد تا ضربات به مناطق حساس مانند بيضه ها برخورد نكند.

پروتز و ايمپلنت:

ايمپلنت آلت دستگاهي است كه طي يك عمل جراحي از راه برش ايجاد شده در كيسه بيضه يا در پايين شكم ، دقيقا بالاي آلت و داخل آلت قرار داده مي‌شود. پروتز آلت تناسلي در دو نوع بادي و غيربادي وجود دارد. دستگاه معمولا با آب نمك پر مي‌شود و بيمار پمپي را كه در كيسه بيضه قرار دارد ، تحت كنترل دارد.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: تكنيك هاي يادگيري زبان بدن

هنگامي كه بيمار پمپ را فشار مي‌دهد ، آب نمك از مخزن قرار گرفته كنار مثانه وارد خود پروتز واقع در داخل آلت مي‌شود. دستگاه داخل آلت دو سيلندر دارد كه درون سيلندرهاي نعوظ جاي مي‌گيرد. هنگامي كه اين سيلندرها باد مي‌شود و آب دستگاه را پر مي‌كند ، بيمار به نعوظ مي‌رسد و آلت راست مي‌شود. در پايان رابطه جنسي نيز بيمار مي‌تواند باد پروتز را تخليه كند.

استفاده از دستگاه هاي كشنده و وكيوم:

دستگاه هاي كشنده و وكيوم وسايلي هستند كه مردان در طول روز مي توانند زير لباس خود بپوشند تا به تدريج آلت تناسلي را بكشند. برخي از كارشناسان معتقدند اين دستگاه ها ممكن است موثر باشند ولي ساير متخصصين معتقدند كه استفاده از اين دستگاه ها ارزش ناراحتي و حساسيت هاي احتمالي در آينده را ندارد.

همچنين استفاده از اين دستگاه ها در طول روز روي حساس ترين قسمت بدن به هيچ عنوان راحت نيست. لازم به ذكر است كه اين دستگاه ها در صورتي كه فاقد استانداردهاي لازم باشند ، موجب بروز مشكلاتي همچون تركيدن رگ هاي خوني آلت تناسلي و در نتيجه ، تورم و درد شديد در اين ناحيه خواهد شد.

سخن پاياني:

روانشناسان پيشنهاد مي كنند كه به جاي تمركز بر روي اندازه آلت ، تكنيك هاي عشقبازي را فرا بگيرند. برخلاف مردان كه در طول يك رابطه از بعد جسماني بيشتر لذت مي برند، زنان بايد قبل از شروع رابطه از لحاظ رواني كاملا آماده شده باشند. براي دريافت مشاوره و راهنمايي هاي بيشتر در مورد “بزرگ كردن آلت تناسلي | همه چيز درباره آلت تناسلي” مي توانيد با كارشناسان مركز الو مشاوره در تماس باشيد.

آموزش سكس | آموزش صحيح رابطه جنسي
فوائد رابطه جنسي و راه هايي براي جذاب تر شدن رابطه زناشويي
زود انزالي در مردان
عوارض خودارضايي در مردان

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

""

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد …

منبع:بزرگ كردن آلت تناسلي | همه چيز درباره آلت تناسلي

انواع اختلالات جنسي و درمان - اختلال ملال جنسي به همراه علت هايش-خودارضايي و عوارض و پيامدهاي آن- تفاوت هاي مهم زنان و مردان در رابطه جنسي - خيال پردازي جنسي چيست؟ -جذاب ترين رفتارهاي جنسي براي مردان و زنان-پرده بكارت و انواع پرده بكارت- مشاوره جنسي و زناشويي تلفني - مشاوره درمان و ترك خود ارضايي در پسران و دختران- زود انزالي و روش هاي درمان آن - انواع روابط جنسي - راهكارهايي براي افزايش توان جنسي مردان- چرا رابطه‌ي جنسي وابستگي مي‌آورد؟ -سكس مقعدي - دلايل گرايش و عوارض رابطه مقعدي - عوارض ؛ فوائد خودارضايي در زنان و دختران -***گرافي ؛ تاثيرات مثبت و منفي فيلم پورن --عوارض ؛ فوائد خودارضايي در زنان و دختران-مشاوره روابط زناشويي-سكس مقعدي – دلايل گرايش و عوارض رابطه مقعديوش هاي خودارضايي-رابطه جنسي در دوران بارداري-زودانزالي در مردان-بچه بازي و علائم آن-فوائد رابطه جنسي و راه هايي براي جذاب تر شدن رابطه زناشويي-خواب هاي جنسي مضرند؟+روياهاي جنسي و ارضا شدن در خواب-ساديسم يا آزارگري جنسي-تغييرات رابطه جنسي چند سال بعد از ازدواج-انواع زنان روسپي-تجاوز جنسي چيست؟-عوارض خودارضايي در مردان-درمان همجنس گرايي زنان-آزار خواهي جنسي-نقاط حساس بدن زنان | اين ۶ نقطه را بشناسيد-آيا خودارضايي غسل دارد؟-قرص تاخيري|بهترين قرص هاي تاخيري براي زود انزالي مردان-ارگاسم دروغين در زنان-رابطه جنسي خشن و مازوخيسم-نقاط حساس بدن زنان | اين ۶ نقطه را بشناسيد-طريقه مصرف قرص اورژانسي (ضد بارداري) زمان و نحوه خوردن-دلايل و علت همجنس گرايي- تاثير مشاوره جنسي بر روابط زناشويي- بزرگ كردن آلت تناسلي | همه چيز درباره آلت تناسلي-درمان همجنس گرايي و هم جنس بازي در مردان-۱۵ نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد-

برچسب ها مشاوره جنسي ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 29

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 346
  • بازدید کلی : 112386
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه