loading...

آموزشي

تحصيلي و خانواده

بازدید : 217
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

پذيرش داوطلبان در دانشگاه هاي سراسري و موسسات آموزش عالي كشور در مقطع كارشناسي ناپيوسته ، از طريق برگزاري كنكور كارداني به كارشناسي و يا به صورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصيلي مي باشد. ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي در ارديبهشت ماه آغاز مي شود و داوطلبان واجد شرايط در صورت تمايل مي توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كارداني به كارشناسي ۹۹ نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند. داوطلبان بايد براي دريافت دفترچه به سايت سازمان سنجش به آدرس اينترنتي sanjesh.org مراجعه كنند. در اين بين ممكن است برخي از داوطلبان بنا به هر دليلي در زمان مشخص شده موفق به ثبت نام نشوند و يا اطلاعات خود را اشتباه وارد كنند ، اين سوال را مطرح مي كنند كه آيا مهلت مجددي براي ثبت نام و يا ويرايش اطلاعات وجود خواهد داشت يا خير؟ در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه با توجه به تقاضاي زياد داوطلبان ، سازمان سنجش هرساله مهلت مجددي را براي ثبت نام و ويرايش در نظر مي گيرد كه در ادامه به توضيحات بيشتري در اين خصوص پرداخته ايم.

"در مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي امكان ويرايش اطلاعات ثبت نام نيز براي داوطلبان فراهم مي باشد"

مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

هر ساله پس از اتمام زمان ثبت نام و انتخاب رشته كارداني به كارسناسي برخي از داوطلبان هستند كه بنا به دلايل مختلفي موفق به ثبت نام نمي شوند ، سازمان سنجش كشور مهلت مجددي براي اين دسته از داوطلبان قرار مي دهد. با توجه به اينكه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ از تاريخ ۱۴ الي ۲۰ ارديبهشت ماه مي باشد پيش بيني مي شود مهلت مجدد ثبت نام در اواخر ارديبهشت ماه يا اوايل خرداد ماه باشد. شما داوطلبان مي توانيد براي اطلاع از زمان دقيق مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ در كانال تلگرام الو مشاوره عضو شويد و از آخرين اخبار مطلع گرديد.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي

نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي

  • در ابتدا وارد سايت سنجش به آدرس sanjesh.org شده و از منوي بالا سمت راست بر روي گزينه “كارداني به كارشناسي” كليك نماييد.
  • در گام بعدي بايد دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كارداني به كارشناسي ۹۹ را دريافت و مطالعه كنيد ، زيرا اطلاعات موجود در دفترچه راهنماي ثبت نام تا حد زيادي در تسهيل و تسريع روند ثبت نام شما تاثيرگذار خواهد بود.
  • در مرحله بعد بايستي هزينه ثبت نام كارداني به كارشناسي را از طريق خريد كارت اعتباري واريز نماييد.
  • فرم ثبت نام را دريافت و آن را تكميل كنيد و كد رشته هاي مورد نظر خود را (حداكثر ۵۰ كد رشته محل) وارد كنيد.
  • در پايان ثبت نام ، از شماره پرونده و كد رهگيري ثبت نام ارائه شده ، پرينت تهيه نماييد تا در زمان اعلام نتايج با استفاده از آن ها از رشته قبولي خود مطلع شويد.

ويرايش ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

در مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي اطلاعات ثبت‌ نامي داوطلبان بر روي سايت سازمان سنجش قرار مي گيرد ، كه متقاضيان بايد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته نسبت به مشاهده و كنترل اطلاعات ثبت‌ نامي خود پرداخته و در صورت وجود هر گونه مغايرت ، نسبت به ويرايش اطلاعات اقدام نمايند.

نحوه ويرايش ثبت نام كارداني به كارشناسي

  • ورود به سامانه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني sanjesh.org
  • كليك بر روي عبارت “كارداني به كارشناسي” از منوي سمت راست سايت
  • انتخاب لينك فعال شده ويرايش اطلاعات ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي
  • وارد كردن شماره پرونده و شماره پيگيري ثبت نام
  • دريافت فرم و بررسي اطلاعات درج شده بر روي آن
  • پس از اصلاح فرم از آن پرينت تهيه كنيد و تا زمان پذيرش در دانشگاه نزد خود حفظ نماييد.
پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: دفترچه ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي 99

مطالب پيشنهادي براي مطالعه

مهلت ثبت نام آزمون كارداني به كارشناسي
زمان انتخاب رشته كارداني به كارشناسي
نحوه انتخاب رشته كارداني به كارشناسي
شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹
ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي
اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي
ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي
نحوه برگزاري آزمون كارداني به كارشناسي
زمان برگزاري كنكور كارداني به كارشناسي
زمان ويرايش ثبت نام كارداني به كارشناسي
كارت ورود به جلسه كارداني به كارشناسي
تكميل ظرفيت كنكور كارداني به كارشناسي

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد …

منبع:مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي

مهلت ثبت نام آزمون كارداني به كارشناسي - ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي - راهنماي انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد - اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - اعلام نتايج دوره كارداني به كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي نيمسال دوم 98 - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي - ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي - زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي - نحوه برگزاري آزمون كارداني به كارشناسي - زمان برگزاري كنكور كارداني به كارشناسي - زمان ويرايش ثبت نام كارداني به كارشناسي - كارت ورود به جلسه كارداني به كارشناسي - ثبت نام كارداني به كارشناسي - اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - راهنماي انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد - ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي - ليست رشته هاي بدون آزمون كارداني به كارشناسي - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي - ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ - اعتراض به نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - زمان اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني ناپيوسته دانشگاه آزاد - تكميل ظرفيت كنكور كارداني به كارشناسي-زمان انتخاب رشته كارداني به كارشناسي-ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-نحوه انتخاب رشته كارداني به كارشناسي -دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-- شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ - ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-سايت ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي - شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي-مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-ليست رشته هاي كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-دفترچه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-دفترچه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-دفترچه ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي- ليست رشته هاي كنكور كارداني به كارشناسي- زمان ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- مدارك ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- ويرايش اطلاعات ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي- نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي- هزينه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- مدارك ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 29

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 25
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 382
  • بازدید کلی : 112422
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه